آذربایجانشرقیارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
آمادگی الکترونیکیارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
آموزشبررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
آنتروپی شانونارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
آیندهپژوهیتدوین سناریوهای پیشرو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
آیندهپژوهیمدلسازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
ا
اداره کل میراث فرهنگیبررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
ادراکارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
ارزش تفریحیارزشگذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزشگذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
ارزشگذاری مشروطارزشگذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزشگذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
ارزش ویژة برند مقصدگردشگریبررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
ارزش ویژه برندارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
ارزش ویژه برند مقصدطراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
استان البرزبررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
استان لرستانرتبهبندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعتمحور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
اصالت برندبررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
اطلاعیابیتأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
اعتمادتأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
اعتماد به مقصدتأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
اقامتگاهای بوم گردیبررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیستمحیطی کارکنان اقامتگاههای بومگردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
اقامتگاههای بومگردیبررسی و تحلیل مسئولیتپذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاههای بومگردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
امنیتارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
اوقات فراغتتحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
ایرانچالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
ب
بابلسرشناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
بازار فرا منطقه ایگردشگری خرید و چالشهای عملکردی بازارهای فرامنطقه ای نمونه کاوی: چهارراه رسولی زاهدان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 113-129]
بازارهای همسایهتحلیل سیستمی توسعه گردشگری ایران مبتنی بر بازارهای همسایه و ارائه مدل [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-20]
بازاریابی تجربیتاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
بازاریابی توصیهایشناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
بازاریابی محتواشناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
بازاریابی محتواشناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
بازدید مجددتأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
بازی های بومیتحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
بانهارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
برندسازیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
برندسازیبرندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
برندسازی مقصد گردشگریبرندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
بندر خرمشهرشناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
بین المللی سازیچالش های بین المللی سازی کسب و کارهای گردشگری کشاورزی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 113-130]
پ
پایگاه اینترنتیشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
پذیرشارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
پذیرش فناوریبررسی موانع پذیرش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
پیشگیری از جرمرهیافتهای پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
ت
تئوری داده بنیادطراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
تبلیغات شفاهیتأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
تجربه برند مقصدطراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
تحلیل اهمیت – عملکردشناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
تحلیل تمارائه چارچوبی برای شناسایی چالشهای جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
تحلیل عاملی اکتشافیشناسایی و تحلیل عملکرد – اهمیت عوامل مؤثر بر گردشگری دریایی (مورد مطالعه: بندر خرمشهر) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 137-152]
تحلیل محتوای ترکیبیگسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
تصاویر ماهوارهایبررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
تصویر بعد از سفرمطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلانشهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
تصویر ذهنی اولیهشناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
تصویر ذهنی ثانویهشناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
تصویر ذهنی گردشگرتاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
تصویر قبل از سفرمطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلانشهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
تصویر مقصدمطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلانشهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
تصویر مقصدتأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
تعلق به برند مقصدتأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
تمایل به پرداختارزشگذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزشگذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
توانمندسازهای مدیریت دانشبررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
توانمندسازی گردشگرشناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
توجه بصریتبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
حداقل مربعات جزئی (PLS)ارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
خرید تکانشگریتبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
خود تجانسیتأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
خودتجانسیطراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
خود-کارامدیبررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
خو گرفتن با رسانه اجتماعیتأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
درگیری ذهنیتعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
درگیری ذهنی با برند مقصدتأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
درگیری کارکنان هتلتأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
دریاچه نمک قمشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
دهکده تفریحی و توریستی باغستانارزشگذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزشگذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
دیدگاه استروالدر و پیگنیورمفهومسازی مدل کسبوکار گردشگری در صنایعدستی اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-136]
دیمتل خاکستریشناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
ر
راهبرد اکتشافیتاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
راهبرد بهرهبرداریتاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
راهبردهای مدیریت برند داخلیراهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
رشتشناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
رضایتتأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
رضایت گردشگربررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
رضایت مشتریبررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانسهای گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
رفتار خریدتبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
رفتار مسئولانه زیستمحیطیبررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیستمحیطی کارکنان اقامتگاههای بومگردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
رفتار نوآورانهتأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
روش EDASرتبهبندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعتمحور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
روش دلفیرهیافتهای پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
روش دیمتلارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
روش فازیشناسایی شکافهای کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
ژئوپارکبررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
ژئوتوریسمبررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
ژئوسایتبررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
س
سرمایه فکریبررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
سرمایه فکریتأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
شخصیت برند مقصدتأثیر درگیری ذهنی با برند مقصد و شخصیت برند مقصد بر خودتجانسی گردشگران و تعلق به برند مقصد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 207-218]
شخصیت برند مقصدطراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
شخصیت برند مقصد گردشگریبرندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 219-234]
شخصیت مقصدتأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
شدت رابطهتأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
شکاف کیفیت خدماتشناسایی شکافهای کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
شناساییتأثیر شخصیت مقصد بر بازدید مجدد و ترویج با تاکید بر شناسایی و رضایت (مورد مطالعه: مقصدهای گردشگری استان کردستان) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-50]
شناسایی و اولویتبندیشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
شهرت برند گردشگریتاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
شهر خلاق گسترنومیشناسایی ابعاد محتوایی برند مقصد گردشگری و اثر گذاری آن در توانمندسازی گردشگران؛ یک پژوهش ترکیبی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 167-182]
شهر یزدشناسایی و تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگیهای فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
صنعت گردشگریگسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
صنعت گردشگریتبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
صنعت هتلارائه چارچوبی برای شناسایی چالشهای جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در ایران: کاربردی از تحلیل مضمون در صنعت هتل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 130-151]
صنعت هتلداریتأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
ع
عشق برندبررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
عشق به برندبررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانسهای گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
عملکرد سازمانیتأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
عملکردمالی سودآورطراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
عوامل پیشینی و پسینی پذیرشبررسی موانع پذیرش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
عوامل موفقیتشناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پایگاه اینترنتی جاباما [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 67-78]
فراترکیبارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
فراترکیبتبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 199-214]
فرایند تحلیل سلسله مراتبیبررسی پتانسیل ژئوتوریسم با استفاده از سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، شهرستان رفسنجان، استان کرمان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-230]
فرهنگ سازمانیبررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
فناوری ارتباطی و اطلاعاتیبررسی موانع پذیرش فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 90-102]
فناوری خویش خدمتیشناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت روابط برخط با گردشگران در شرایط عدم قطعیت [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 152-172]
ق
قصد بازدیدتأثیر خوگرفتن به رسانههای اجتماعی در تعامل اعتماد به رسانه و قصد بازدید گردشگران و بررسی شدت رابطة آن در صنعت گردشگری تبریز [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 153-168]
قصد بازدید مجددتأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
قصد رفتاریتعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
قصد کارآفرینی اجتماعیبررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
ک
کارآفرینی بین المللیسنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
کارآفرینی فرهنگیرویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
کارآفرینی گردشگریرویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
کدگذاریطراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
کرجارزشگذاری اقتصادی و برآورد تمایل به پرداخت دهکدۀ تفریحی و توریستی باغستان کرج با رویکرد ارزشگذاری مشروط (CVM) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 39-48]
کرمانشاهطراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
کسب و کارهای گردشگریبررسی و تحلیل مسئولیتپذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاههای بومگردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
کشور ایرانمدلسازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
کلانشهر تبریزمطالعۀ تطبیقی فرایند تغییرات تصویر پیش و پس از مسافرت موردمطالعه: تصویر کلانشهر تبریز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 47-60]
کلانشهر تهرانرهیافتهای پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
کیفیت ادراک شده برند مقصدبررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
کیفیت خدماتشناسایی شکافهای کیفیت خدمات گردشگری پزشکی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شهر اردبیل) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 91-106]
کیفیت خدماتتأثیر کیفیت خدمات در قصد بازدید مجدد گردشگران پزشکی: ملاحظۀ نقش میانجی تصویر مقصد و اعتماد به مقصد موردمطالعه: گردشگران پزشکی بیمارستان نمازی شهر شیراز [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 279-292]
گ
گردشگران رویداد ورزشیتعیین روابط علی درگیری ذهنی و قصد رفتاری گردشگران رویداد ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
گردشگر خارجیرهیافتهای پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
گردشگر فرهنگیارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
گردشگریرهیافتهای پیشگیری از وقوع جرم علیه گردشگران خارجی در ایران: مورد مطالعه کلانشهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-24]
گردشگریطراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
گردشگریشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر در موفقیت برندسازی گردشگری کویری موردِمطالعه: دریاچۀ نمک قم [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 173-190]
گردشگریشناسایی و اولویت بندی معیارهای هویت شهر مبتنی بر تصویرذهنی اولیه و ثانویه گردشگران (مطالعه تجربی: شهر بابلسر) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 185-198]
گردشگری الکترونیکارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
گردشگری الکترونیکارائه چارچوب پذیرش گردشگری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
گردشگری الکترونیکیارزیابی تأثیر آمادگی الکترونیکی در گردشگری الکترونیکی؛ نمونة موردی: ادارة کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 17-30]
گردشگری ورزشیبررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تأثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی ( موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 79-96]
گردشگری و صنایع دستی استان یزدبررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]
گیلانتدوین سناریوهای پیشرو در زمینه آینده توسعه گردشگری پایدار استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 111-124]
گیمیفیکیشنبررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین آژانسهای گردشگری) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 31-46]
م
مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارستاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
مدل توسعه بوم گردیطراحی مدل توسعه بوم گردی روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-46]
مدلسازی ساختاری- تفسیریمدلسازی ساختاری- تفسیری عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی در ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 285-296]
مدل مفهومیارائه مدل مفهومی توسعه گردشگری الکترونیک ایران با استفاده از دیمتل فازی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 15-32]
مدل یکپارچه هتلداری سبزطراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
مدیریت استعدادگسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
مدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
مدیریت برند داخلیراهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
مدیریت زنجیره تأمین سبزتأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
مدیریت منابع انسانی سبزتأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
مزیت رقابتیتأثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش سرمایه فکری، فرصت طلبی و مزیت رقابتی در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 263-278]
مسئولیت اجتماعیاثر مسئولیت اجتماعی بر پشتیبانی از گردشگری پایدار در شهر سرعین [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 169-184]
مسئولیتپذیری اجتماعیبررسی و تحلیل مسئولیتپذیری اجتماعی صاحبان اقامتگاههای بومگردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 231-248]
مسیر گردشگری ورزشی طبیعتمحوررتبهبندی ظرفیت گردشگری ورزشی طبیعتمحور در مسیرهای گردشگری استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 249-268]
معادلات ساختاری حداقل مربعات جزییبررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
معنویتارائه الگوی ادراک معنوی گردشگر فرهنگی از سفر مطالعه موردی گردشگران فرهنگی خارجی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 211-228]
مهارت های رفتاریگسترش مدل مفهومی مدیریت استعداد از منظر رفتاری در حوزۀ گردشگری با رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 83-96]
میراث فرهنگی ناملموسرویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 131-144]
میراث ناملموس فرهنگیتحلیلی بر توزیع فضایی بازی های بومی و محلی در نواحی روستایی مطالعه موردی : روستاهای بخش خورش رستم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 235-251]
ن
نگرشبررسی قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در صنعت گردشگری با تاکید بر نقش آموزشی دانشگاهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 173-187]
نگرشبررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر نگرش و رفتار مسئولانه زیستمحیطی کارکنان اقامتگاههای بومگردی (اقامت گاه های بوم گردی منتخب بخش بسطام، شاهرود) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 297-305]
نوجویی بازاریابیتأملی بر مدیریت منابع انسانی سبز: نقش تعدیل گری نوجویی بازاریابی در رابطۀ بین درگیری کارکنان با مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت هتلداری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 235-248]
نیات رفتاریتاثیر بازاریابی تجربی بر نیات رفتاری بازدیدکنندگان از جاذبههای گردشگری ( مطالعه موردی: مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 66-89]
نیاز به منحصر بفرد بودنبررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
و
واژگان کلیدی: برند سازیسنتز پژوهی در مطالعات مدل برند سازی کارآفرینانه بین المللی صنعت گردشگری سلامت [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-66]
وفاداری به برند مقصدطراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 97-110]
وفاداری گردشگرتاثیر راهبردهای اکتشافی و بهره بردای بر شهرت برند گردشگری با تاکید بر نقش وفاداری و تصویر ذهنی گردشگران (مورد مطالعه: هتل های 4و5 ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 191-206]
وفاداری گردشگرانارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 125-138]
ویژگیهای زیرساختی مقصدشناسایی و تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگیهای فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
ویژگیهای ظاهری مقصدشناسایی و تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگیهای فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
ویژگیهای فرهنگی مقصدشناسایی و تحلیل مؤلفههای توسعه گردشگری کودک از منظر ویژگیهای فرهنگی، زیرساختی و ظاهری مقصد (موردمطالعه: شهر یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-112]
ه
هتلبررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتلهای چهار ستاره شهر یزد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 249-262]
هتلداری سبزطراحی و تبیین مدل هتلداری سبز سودآور مبتنی بر استراتژی داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 269-284]
هتل های پنج ستاره شهر مشهدبررسی رابطه بین اصالت برند و عشق به برند با ملاحظه نقش نیاز به منحصر بفرد بودن در هتل های پنج ستاره شهر مشهد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 1-14]
هتل های شهر تهرانراهبردهای مدیریت برند داخلی در هتل های شهر تهران : مطالعه ای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
هوش سازمانیبررسی نقش میانجی توانمندسازهای مدیریت دانش بر رابطه بین سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای گردشگری (مورد مطالعه : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 197-210]